Polityka zwrotów i reklamacji

1. Prawo do odstąpienia od umowy

1.1. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listem poleconym, e-mailem).

1.3. W celu ułatwienia procedury zwrotu, Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie internetowej Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.

1.4. Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sklepu o odstąpieniu od umowy.

1.5. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres: DIARIO Katarzyna Filipkowska, ul. Brzozowa 9, 05-530 Krzaki Czaplinkowskie

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

2. Zwrot płatności

2.1. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep).

2.2. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.

2.3. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta podczas pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

2.4. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwróconego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. Reklamacje

3.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad towaru lub niezgodności towaru z umową.

3.2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona na adres: sklep@diario.com.pl, z podaniem danych umożliwiających identyfikację zamówienia oraz opisem problemu.

3.3. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3.4. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązuje się do naprawy towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub zwrotu wartości towaru – zgodnie z decyzją Klienta.

4. Wyłączenia prawa odstąpienia od umowy

4.1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do:

  1. towarów wykonanych na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb,

5. Postanowienia końcowe

5.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

5.2. Wszelkie pytania dotyczące zwrotów i reklamacji należy kierować na adres: sklep@diario.com.pl

Data ostatniej aktualizacji: [29.11.2024]

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Niezbędne
Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.